Regili de fericire

12654239_683496161791682_7148916212599724437_n1. Zâmbesc indiferent de situație…chiar dacă sufletul meu este fericit sau trist;

2. Haina îl face pe om, dar și omul face haina;

3. Eu sunt cea mai importantă persoană din viața mea;

4. Nu judec niciodată cartea după copertă;

5. Mă bucur de soarele care-mi străpunge geamul în fiecare dimineață;

6. Nu ascult criticile;

7. Nu cred că există ,,nu pot”. Cred că există doar ,,nu vreau”;

8. Mereu cred că pot mai mult;

9. Totul depinde de mine;

10. Încerc tot ce e posibil, dar cu o limită în toate;

11. Nu am încredere în nimeni, doar în fratele și părinții mei;

12. Uneori a doua impresie contează mai mult decât prima;

13. Ies foarte des din zona mea de confort;

14. Cred că nimic nu este întâmplător;

15. Am conștientizat că omul perfect nu există;

16. Fac mereu imposibilul să fie posibil;

17. Nu cer mult de la cine nu poate;

18. Sunt cea mai pretențioasă persoană, dar mă mulțumesc cu puțin;

19. Cred în Dumnezeu;

Pe tine ce te face să simți fericirea?

 

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

