Acea piesa

     Știi acea piesă pe care o asculți pentru prima oară și care nu îți atrage atenția nici măcar
cu un cuvânt, iar mai apoi, după ce o mai asculți de câteva ori, îți dorești să o asculți la nesfârșit?

     Mi s-a întâmplat doar de două ori până acum, în decursul experiențelor mele, să ascult o piesă pentru prima oară și să nu îmi atragă atenția, iar mai apoi să devină piesa mea preferată.
Fără să o analizez prea mult și ascultând în continuare piesele care mă înconjurau în fiecare moment, nu i-am dat celei noi prea multă importanță.

     S-a întâmplat pur și simplu după o perioadă relativ scurtă de timp să o ascult din nou, dar de data aceasta cu o mai mare atenție pe care mi-a captat-o prin esența sa. Am ascultat-o din nou și din nou cu o mult mai mare atenție, până în momentul în care mi-a pătruns în suflet și în minte, iar eu i-am acordat la foarte scurt timp prioritate în fața celorlalte piese veterane din viața mea.
     Este foarte dificil să înlocuiești o piesă atât de valoroasă cu una nouă care și după ce o asculți de nenumărate ori, deși îți atrage atenția, nu este capabilă să ajungă în sufletul și mintea ta. O piesă care reușește să îți cuprindă atât sufletul cât și mintea, va reuși cu o foarte mare dificultate să mai iasă de acolo, deoarece ți s-a întipărit atât în suflet cât și în minte și chiar dacă asculți o piesă nouă care aparent îți atrage atenția, mintea ta va fredona doar acea piesă care te-a pătruns.
     Consider că uneori este în zadar să încerci să înlocuiești o piesă cu o alta nouă, deoarece mintea și sufletul tău nu văd dincolo de ceea ce le-a pătruns.
O piesă bună nu trebuie căutată, ea apare pur și simplu când te aștepți cel mai puțin și va persista o perioadă nedeterminată. Probabil nu în viața ta, dar în sufletul și mintea ta va avea mereu locul ei.
Cel mai probabil după o perioadă nu o vei mai auzi în jurul tău, dar nimeni și nimic nu o va putea scoate din sufletul și mintea ta.
Am auzit des spunându-se că toate piesele sunt aparent la fel, toate au ritm, versuri și un solist care le interpretează. Da! Sunt de acord cu acest lucru, dar nu toți soliștii interpretează piesa live și nu toți cântă cu o întreagăorchestră în spate.
* Încearcă să asculți o muzică mai bună decât cea pe care o asculți în acest moment și încercă să faci diferență între muzica mecanică și muzica cântată live, orchestrată de o întreagă echipă de instrumentiști!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

