Ce conteaza in viata

„Banii, viața sau mustața?” 

      Consider că viața reprezintă ceva fantastic, dar și mai fain e atunci când ,,guști,, cu adevărat fiecare clipă, fie ea plăcută sau mai puțin plăcută.

În ceea ce urmează voi descrie lucrurile care sunt cu adevărat importante pentru mine în viață, dar și cele care din punctul meu de vedere sunt doar aparent importante (pentru oameni în general).

 

   1. Pentru mine, cel mai important lucru în viață, mai presus de cât sănătatea este FAMILIA. De ce? Deoarece, consider că, sănătatea este zadarnică atâta timp cât nu ai alături de tine familia.

Nimeni nu e perfect, dar așa cum este familia mea este perfectă, deoarece în sânul familiei mele regăsesc tot ceea ce am nevoie precum: dragoste, afecțiune, înțelegere, susținere, critici constructive, susținere financiară, sugestii, apartenență, siguranță… și lista ar putea continua la infinit. Tatăl meu, mi-a imprimat în personalitate ideea de perfecțiune (nu sunt perfectă, dar tind spre asta). Mama mea, îmi oferă mereu înțelegere, deși sunt conștientă că anumite lucruri sunt de neînțeles chiar și pentru mine. Fratele meu m-a ajutat să îmi temperez ieșirile necontrolate, să nu vorbesc ce și cum nu trebuie.
  2. Oamenii din jurul meu reprezintă ,,Universul”. Consider că prin persoanele din jurul nostru ne definim pe noi înșine. Trebuie să fim mândri de persoanele din jurul nostru, să ne ,,ridice rangul”, altfel părerea mea este că ar trebui să facem ,,curățenie” printre aceste persoane. Îmi place să îmi petrec timpul cu persoane de la care am ce să învăț, persoane pline de viață și energie, persoane care mă ajută în dezvoltarea mea atât pe plan personal cât și pe plan profesional. 
  3. Iubirea de sine. Doar în momentul în care te iubești pe tine însăți, îi vei putea iubi și pe alții! Dacă ajungi să te iubești, înseamnă că te cunoști deja. Acest lucru este foarte important, deoarece în momentul în care te cunoști, te accepți și te iubești ajungi să fi conștient de ceea ce îți dorești de la viață, conștientizezi ceea ce reprezinți, ce poți și ce vrei. Acestea reprezintă drumul spre succes!
   4. Dansul reprezintă modul prin care îmi induc cea mai de neexplicat stare de spirit. În momentul în care dansez, pe lângă faptul că îmi consum toată energia inclusiv cea negativă, simt o stare de libertate, o stare de liberă exprimare, starea incontrolabilă de extaz și fericire dusă la extrem.
  5. Banii nu crează fericirea, nici măcar nu o aduc precum o descrie iluzia pe care o au anumite persoane. Consider că e în zadar să ai mulți bani dacă nu ai alături de tine persoanele potrivite. Părerea mea este reprezentată de ideea conform căreia banii îți oferă o foarte mare stabilitate din punct de vedere material și atât. Cel mai probabil în momentul în care ai foarte mulți bani persoanele din jurul tău nu vor fi 100% naturale. Există o probabilitate foarte mare ca acele persoane să aibă un scop foarte bine definit pentru care se află în jurul tău precum: beneficii materiale, relații în rândul clasei superioare, etc. În momentul în care prestezi modestie și persoanele din jurul tău nu știu de fapt care este statutul tău social, acestea se vor comporta mult mai natural cu tine.
  6. Aprecierea persoanelor din jur. În momentul în care persoanele din jurul meu sunt mândre de mine, mă apreciază pentru ceea ce sunt și pentru ceea ce fac, pot să fie 100% naturale în preajma mea și nu e necesar și nici nu manifestă rețineri (precum cele sociale), mulțumirea mea explodează în cel mai pozitiv mod. Să văd că o persoană este ea însăși în preajma mea și își deschide sufletul fără nici o inhibiție, reprezintă cel mai fantastic lucru și mulțumirea mea de sine crește foarte mult.
  7. Studiile sau notele de la școală. Desigur, studiile superioare îți ridică într-un anumit mod poziția socială. Consider că nu studiile te definesc ca și persoană, lucrul cel mai important îl constituie personalitatea și faptele tale.
  8. Fapte nu vorbe! E în zadar să ai vorbele la tine dacă faptele tale spun de fapt contrariul. Persoanele din jurul tău, la un moment dat, se vor sătura să te asculte, să audă prea multe vorbe în zadar. Lumea, în general, se bazează mai mult pe fapte nu pe vorbe, deși vorbele reprezintă confirmarea verbală a anumitor apropouri. Vorbele fără fapte sunt vorbe spuse degeaba și nu reprezintă nimic!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

