Cine se trezeste devreme, ajunge tarziu acasa

     Pe drumul carierei mele am învățat un lucru extrem de important: ca să ajungi acolo unde îți dorești trebuie să te trezești devreme, ceea ce înseamnă că ziua ta se va termina târziu. Pentru a te perfecționa, în drumul tău ai nevoie de foarte multe activități.

      În primul rând, cel mai importat lucru este reprezentat de programul tău de somn. Nu spun că ar trebui ca programul tău de somn să înceapă devreme, vreau să evidențiez doar faptul că o zi plină, benefică și constructivă începe dimineață devreme. Nu vei avea parte de o desfășurare normală, armonioasă și benefică a lucrurilor dacă ziua ta va începe după ora 10:00.

     Programul meu începe în fiecare zi din timpul săptămânii între orele 07:00-08:00. Așa consider că am timpul necesar pentru a face tot ceea ce îmi doresc, să mă ocup de toate lucrurile și activitățile necesare prosperității carierei mele.

     Pentru a te perfecționa ai nevoie de multe activități diverse. Un exemplu ar fi: școlarizare, job, voluntariat, îngrijire personală, pasiune și viață socială. Fără aceste lucruri, eu personal nu mă simt împlinită. Mai exact, dacă nu fac toate aceste lucruri zilnic simt că nu fac destul pentru a evolua și a mă perfecționa.

       În al doilea rând, un lucru foarte clar este faptul că din moment ce te trezești devreme și îți faci agenda pentru întreaga zi, realizezi că ai de făcut foarte multe lucruri care sunt necesare și care te fac să te simți împlinit. Așadar ziua e plină de o mulțime de activități și bineînțeles vei ajunge târziu acasă, dar cu siguranță nu atât de târziu încât să omiți cele minim 6 ore de somn pentru a putea să îți dai un restart ca următoarea dimineață să începi din nou drumul carierei tale.

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

