Defectele te fac unic

Omul perfect nu există!

     Fiecare dintre noi avem atât plusuri cât și minusuri. Deși există posibilitatea sa excelăm într-un domeniu, cu siguranță nu excelăm în altul. Deși tindem spre perfecțiune, totuși nu o atingem în proporție de 100%. Omul ,,bun la toate”este doar un mit, poate o fi el ,,bun la toate”, dar tot îi scapă ceva.
     Educația mea, s-a bazat în proporție de 50% pe perfecțiunea absolută. Nu am fost niciodată perfectă, dar am încercat să tind spre ea și datorită acestui fapt, mi-am demonstrat mie în primul rând că imposibilul poate deveni  posibil.
     Fiecare persoană are defecte și asta face ca lucrurile să devină interesante, deoarece fiecare persoană tinde spre perfecțiunile impuse de societate, dar defectele sunt amprenta personalității noastre și asta ne diferențiază de ceilalți.
     Cum ar fi să fim toți la fel? Perfecți, calculați, arătoși, impecabili, ireproșabili?
Cred că în cazul acesta viața ar fi foarte monotonă și banală.
     Încearcă să fi imperfectul perfect! Să nu îți ascunzi defectele, deoarece vei deveni o persoană falsă și la un moment dat vei ajunge să te întrebi Cine ești.
     Eu sunt: mică, slabă, pistruiată și exagerat de directă. Dar în ciuda acestui fapt nu îmi iau tocuri ca să par mai înaltă, nu mă îndop cu mâncare ca să mai pun câteva kilograme în plus, nu îmi încarc fața cu fond de ten ca să îmi ascund pistruii și nu o să mă abțin să spun ceea ce gândesc doar pentru a nu fi criticată că sunt prea directă. Pur și simplu Asta sunt eu! Și cred că asta mă definește pe mine ca persoană și mă face să fiu unică, deoarece îmi accept ,,defectele” acestea fac parte din mine, din ceea ce sunt eu cu adevărat.
La un moment dat, o persoană dragă mie mi-a spus ,,Tu ești imperfecta perfectă, pentru că, deși nu îndeplinești standardele impuse de societate, ești perfectă exact așa cum ești, prin felul tău de-a fi!”

            * Acceptă ceea ce ești cu adevărat, nu îți ascunde personalitatea de frică ca să nu fi judecat, nu încerca să pari altcineva decât ceea ce ești, acceptă-ți imperfecțiunile și vei deveni perfect prin asta! Până la urmă, defectele devin perfecțiunea unică din fiecare dintre noi!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

