O raza de soare in intuneric

     Seara trecută fiind cuprinsă de ură, dispreț, spaimă, durere și dor; am adormit cuprinsă de o răceală cumplită.
Fără nici o mică, ultimă speranță de a se mai întâmpla, dimineață m-a mângâiat cu un sunet puternic, neașteptat. Fără a-i da nici cea mai mică importanță, mi-am continuat somnul.
După aproximativ două ore trezindu-mă, am observat mesajul său, bucurându-mă că, în sfârșit a reapărut soarele care străbătea puternic atât fizicul cât și sufletul meu.
Primul gând care mi-a apărut în minte a fost ,, Mereu după o furtună îngrozitoare, apare soarele puternic strălucitor care ne luminează calea și ne readuce speranța și credința atât în suflet cât și în minte!”.
Am ajuns la concluzia că, oricât de groaznic ar părea momentul, situația, viața,va apărea mereu acea rază de speranță care ne va șoptii că, speranța încă există și merităm ceva mult mai mult de cât acea după care alergăm și care ne ,,distruge”.

 

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

