O zi frumoasa de intai Martie

     3-32
     Ca niciodată, în această zi am fost foarte matinală. Având în vedere că, am adormit abia în jurul orei 04:00, am fost plăcut surprinsă și totodată uimită să constat că, m-am trezit fără vreun factor extern la ora 09:14. Nu pot să îmi explic acest lucru, gândindu-mă la insomniile care s-au instalat asupra mea de o perioadă lungă de timp, dar totuși mă bucură faptul că, am fost matinală în această zi.     Ridicându-mă din pat, am observat razele soarelui străbătând geamul camerei de cămin. După servirea micului dejun și prepararea unei cafele, am ieșit pe balcon ca să fumez o țigară și am fost foarte plăcut surprinsă să constat o zi foarte minunată de întâi Martie. S-a instalat asupra mea acea stare de, dimineață de vara călduță.
Sunt atât de fericită, deoarece insfârșit simt că, încet, încet se instalează primăvara după iarna in care cu toții am ,, înghețat „.
Iubesc să văd cum natura renaște și omul odată cu ea. După zile scurte și friguroase, însfârșit răsare soarele împreună cu razele sale pline de căldură; mii de culori și de cântece. E ca și cum reînvie tot. E fascinant!
Pentru această zi minunată plănuiesc să achiziționez buchete de ghiocei și brățări mărțișor pentru prietenele mele, deoarece simt nevoia să le surprind cu un mic zâmbet de primăvară. În acest fel se va instala și o bucurie în sufletul meu ,, Dar din dar se face rai „.

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

