Paris

„-Aș mai merge la Paris..
  -Ai mai fost?
  -Nu, dar am mai vrut!”

Totul a început odată cu primirea acestui ,,mini turn Eiffel”:

Atunci a fost pentru prima dată când am ,,călătorit” la Paris! Poveștile despre eleganța, stilul de viață și prezența muzicii specifice m-au dus exact acolo unde nu îmi imaginam vreodată că, voi ajunge sau cel puțin că îmi voi dori să ajung.
A fost totul atât de magic.. Savurarea paharului de vin roșu, dansul sub clar de lună și sărutul specific m-au făcut să simt frumusețea acelui loc minunat.
Vizita neașteptată a durat foarte puțin, dar îmi doream nespus de mult să reîntâlnesc acel loc mirific.

<<== A doua oară s-a întâmplat la un an distanță. De această dată am vizitat și cunoscut latura  hazardată a Parisului.
Foarte puțin mi-a schimbat părerea despre ,,locul magic” întâlnit întâia dată, dar a rămas la fel de fantastic și plin de mister. Am descoperit atitudinea și eleganța oamenilor din Paris și de data aceasta am văzut Turnul Eiffel  din exterior, nu doar în miniatură și acest lucru mi-a aprins dorința tot mai tare de a învăța modul de viață, limba și stilul Parizian.

 A treia oară==>>

Totul a fost mult mai simplu. S-a întâmplat la un an distanță după a doua vizită.
Știam deja aproximativ tot ce îmi doream despre acest loc și stil de viață, dar mai lipsea ceva și totuși am reușit să îmi dau seama care era acel lucru care lipsea. Fără să îmi dau seama pe moment, am descoperit că lipsea ,, cunoașterea personală a oamenilor” dar am făcut și acest lucru și de data aceasta am vizitat mirificul și magicul Turn Eiffel din interior.

     Trei vizite în locul văzut de mine ca fiind MAGIC pe parcursul a 3 ani, însoțită de 3 persoane total diferite și totuși aproximativ la fel de apropiate mie.
     Aștept cu nerăbdare următoarea vizită ,,SURPRIZĂ” în minunatul PARIS, aștept cu nerăbdare revederea Turnului mirific, magic și fantastic!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

