Viata e frumoasa

     Viața e ușoară! Exclam-am eu la vârsta de 18 ani, crede-am  că, voi muta munții din loc. În decursul a 3 ani de la acel moment percepția mea despre viață s-a modelat câte puțin pe ici-colo. Adică, în acest moment încă, cred că viața e ușoară (adică, viața e așa cum și-o modelează fiecare dintre noi). Dar acesta este un alt subiect.
OAMENII, în general sunt exagerat de răi. Poate pentru că, am cunoscut mai mulți oameni ,, răi ” decât oameni buni, dar cum să nu crezi că, lumea e rea, dacă mergi la magazinul din colțul străzii să-ți cumperi ceva și nu vrea să-ți vândă  pentru că, tu intenționezi să plătești cu monede? Monedele nu au valoare? Monedele nu sunt tot bani?

Deci, cum să nu crezi că, lumea e rea?

     Așadar, viața devine grea din cauza acestor persoane. Dar dacă viața e atât de grea pe cum se plâng majoritatea oamenilor că e, eu consider că, pe cât e de grea, pe atât e de frumoasă. Dacă ști să zâmbești în momentul în care ai un necaz, o nesatisfacție (materială sau sufletească) și aici nu mă refer la moarte (moartea consider că, este singurul lucru de pe pământ care te poate întrista cu adevărat) viața devine frumoasă și tot-odată mai ușoară.

Spune-am mai sus că, viața fiecăruia dintre noi, depinde de propria noastră persoană. Viața este așa cum ne-o facem fiecare să fie!

*ATENȚIE! Articolele Letiției nu trebuie luate 100% în serios. Acestea fac referire strict la experiențele, modul de viață și învățăturile Letiției. Dacă aveți impresia că vă regăsiți în anumite scrieri ale Letiției, nu o luați personal. Posibilele personaje din cadrul articolelor nu fac referiri personale asupra anumitor persoane!

Lasă un răspuns

